söndag 19 april 2009

Helgen....

Igår var det ingen bra dag alls. Mådde fysiskt väldigt dåligt. Trodde att jag skulle bli sjuk i influensan men idag känns det bättre. Har pratat med folk som kan beroende sjukdomen och de säger att det fortfarande är lite abstinens från mina smärtplåster. Jag har haft de i ca 6 mån och nu när jag trappat ut dem kommer det så klart lite bakslag. Knepigt egentligen för de har ju inte precis gett mig några kickar, som jag fick när jag tog morfinet, utan nu i efterhand har jag kunnat se att de faktiskt hjälpte mot mina smärtor.

Nu ska utvärdera detta med min läkare i nästa vecka.

Har haft min särbo här i helgen och det har varit klart bra. Han tar hand om mig på ett underbart sätt. Ställer verkligen upp för mig. Han fixade middagen igår och det var så skänt att bara vara. Tänkte berätta för honom om min blogg men datorn pajade och sen glömde jag av det. Nu måste jag skynda mig och hämta barnen på station.

Kram till de som vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar