söndag 28 juni 2009

Hej igen, det är bara lilla jag. Min fredag gick åt till att gråta hela dagen och kvällen. Somnade med tårar i ögonen. Det känns så jävla svårt med separationen. På onsdag kommer han med våra saker och sen är det över!!!!!

Idag ( läs igår, datorn koppla ner )har jag gjort iordning hela mig. Från topp till tå. Åkte sen iväg med min kära sponsor till ett möte i Halmstad. Det var ett bra möte. Sen körde vi runt på småvägar och sponsorskan fick lite flashbacks! När vi äntligen var i Fbg igen hälsade vi på min son. Han ska till USA och plugga med en kompis i augusti! Hjääääälp! Men jag oroar mig nog väldigt mycket i onödan. Så kan det se ut.

Tack för att jag idag är drogfri och för att jag idag har ett val, Tack!

Kram till den som vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar